top of page
תמונת הסופר/תשיר אלוני

מדייקת את הדרך

השבוע נפרדתי מהטייטל של “יועצת ליוצרים” ואני מתמקדת מהיום בהיותי 

“מוזיקאית בדרך להחלמה”. המיקוד הזה הוא מכמה סיבות וחשוב לי להסביר לכם את זה,

 גם לאור שאלות ששאלו אותי בארבע עיניים מה זה אומר בתכל’ס. ומה יקרה לתוכן של המיוזלטר.


צילום: אלכס מורוזוב


יכול להיות שגם אתם צריכים מיקוד לאנרגיות שלכם ואיך שהן מנוהלות, ומבט על התובנה שקרתה לי ויצרה את השינוי הזה, אולי יעיר גם אצלכם בדק בית חיוני.


הענף של להיות יועצת ליוצרים היה קיים אצלי בערך מהימים של האלבום הראשון, הייתה לי השקה מוצלחת והחלו לפנות אליי אנשים שרצו להיעזר בי, ולא רק בשירותי המדיה שכבר סיפקתי באותו זמן כעורכת וידיאו וצלמת. עם הזמן הרגשתי שזה משהו שראוי שאקח עליו תשלום, כי אני מקדישה לזה המון זמן ואנרגיות. 


מצד אחד- פגשתי אנשים נפלאים ואני נהנית ללמד ולהרגיש שהידע שלי חיוני לאחרים. להיות מועילה. מצד שני- זה לקח המון משאבים של כסף, ציוד, מחשבה ופיתוח- לכיוון הזה של הפעילות שלי, המון על חשבון המוזיקה שלי, שבכסף הזה יכולתי להפיק עוד אלבומים ולשלם לנגנים בלהקה קבועה. להשקיע ביצירה שלי.


הבנתי, השבוע, שזו הייתה בריחה מלהתמודד עם הקשיים של לקדם את עצמי, בריחה מלדאוג לעצמי, בריחה לתפקיד של “המצילה” שמאוד אופייני לפוסט טראומטיים מילדות כמוני. וגם- בריחה מהאפשרות שאם אשקיע בעצמי, אני עלולה להצליח. פחד קלאסי מהצלחה.


זה יצר לי המון רעש מיותר. ועכשיו אחרי שקיבלתי את ההחלטה הזו, אני רואה איך יותר דלתות נפתחות בפניי ויש לי יותר זמן למוזיקה שלי. 


מה זה אומר מבחינתכם, על המשך השירות שלי ועל המיוזלטר?


אני כן אקבל בברכה מי שישאלו או יתייעצו ואני עדיין מקבלת את הלקוחות הקבועים שכבר קיימים באהבה ענקית ותודה. אני פשוט לא הולכת להשקיע כסף ואנרגיות בלהשיג לקוחות חדשים

אם הם יבואו אליי כי הם מתרשמים ממני ומהיכולות שלי, יופי, זה אומר שהצלחתי כמוזיקאית ושהרווחתי מהמוזיקה את השיווק של יכולותיי כיועצת. הוכחתי את עצמי, בלי מאמץ עודף.


אני מבינה היום, כמה זה היה מבלבל עבור הקהל שלי לקבל ממני מידעים מכמה ערוצים שונים של שפה ותקשורת- שבחלקם אני בכובע של יועצת ובחלקם המוזיקאית ובעוד חלק אני זו שנותנת שירותי מדיה למיניהם. זה יצר סלט ותכנית שיווקית לא ברורה. במקום המון מידע על מלאן מוצרים שונים- אתם תקבלו אותי רק עם מוזיקה ומוצרים נלווים שבאמת קשורים לתוכן שלי. 


עכשיו עם המיקוד על המוזיקה ועל היותי מוזיקאית בדרך החלמה, אני לא מאבדת את התכנים והאופי שלי, או הסיפור האישי שעדיין מעורר השראה בקהל וחשוב למי שעוקבים אחריי כי הם מקבלים ממני כוחות להתמודד עם החיים. אני אמשיך גם כאן לתת תכנים שקשורים להחלמה רגשית דרך יצירה ובהקשר של צמיחה אישית. אבל פשוט לא בכובעי כיועצת/ מטפלת אלא פשוט כמוזיקאית שבעצמי, מחלימה ונעזרת בתכנים האלה. 


כך גם השירים והמופעים שלי ימשיכו להיות עם האמירה האישית על החלמה דרך יצירה, גם הסינגל החדש “בוקר טוב” שעומד לצאת וגם היומן השנתי שאוטוטו יהיה זמין גם לכם- “יומן שיר השנה”. אני אמשיך ליצור תכנים שהמטרה שלהם לעודד יצירתיות והחלמה בדרך הבריאה הזו. 


שמחה ומודה על זה שאתם אתי בדרך. חברים טובים ואהובים.

אודה לפידבקים שלכם, לשאלות, הצעות-

גם בהקשר של המיוזלטר והתכנים בו וגם בכללי.


נ.ב. כאן יש פוסט על להסכים לקבל תמיכה- השער של היום.



2 צפיות0 תגובות

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page