top of page
תמונת הסופר/תשיר אלוני

להרשות לעצמך לחלום בגדול- עוזר לריפוי

לולא החלומות היצירתיים שלי, לא הייתי מצליחה לקום מכל הטרגדיות שעברתי. החלימה היא גם קריטית להיותנו יוצרים פוריים. אז איך אני עושה את הלוליינות הנדרשת הזו, בין החלומות והאינסוף, לבין העולם הפרקטי שדורש ממני להיות אחראית למסגרות הקיימות? #החלמה #החלמהרגשית #יועצתליוצרים #מוזיקה #טראומה



ספציפית היום, יום חמישי, אני מודה שאני כותבת את הדברים קצת כבויה ומותשת. לא היה לי קל להרים את עצמי בכלל להצליח להתחיל לעבוד על המיוזלטר. קשה לי עם הצורך הזה, להוכיח לעצמי ולאחרים, שאני מסוגלת להתמיד בעשייה, להוכיח שאני יציבה. 


וזה הכי לא פשוט כשאני צריכה עוד עבודות, עוד לקוחות, כדי להתמודד עם הפתעה כלכלית שלא הייתה צפויה. אני כל כך דורשת מעצמי להוות דוגמא אישית לצמיחה פוסט טראומטית וליכולת ליצור כדרך להחלמה, שאני שוכחת גם לעצור, לנוח, לתת לעצמי להרגיש. ויותר מהכל, אני מאבדת את אזור החלימה שהוא כל כך קריטי ליצירתיות שלי, המקום והרגע שבהם אני פשוט בוהה בחלל, בוהה בעולם ובמה שיש בו, מקבלת, נטענת. ועולים עוד רעיונות חדשים או דיוקים ליצירות שכבר עכשיו הן בעבודה. 


זו לוליינות, לשמור על הרגלים בריאים כלכלית, לחסוך, להוציא כסף ממה שיש לך ולא ממה שאין, לוודא- במיוחד לאור העובדה שאני יתומה כבר משני הוריי ז”ל, שיש לי לאן ליפול גם בלעדיהם. שאני יכולה להרשות לעצמי לחלום, ליהנות ולהתפנק גם. לא רק לדאוג שתישאר לי קורת גג. אין לי את התשובות. אבל מאמינה שזה אפשרי. לגמרי אפשרי.  


מוזמנים כרגיל להאזין לפודקסט “במה לנשמה” (ביוטיוב/ בספוטיפיי) כל יום שני החל מ-8:00 בבוקר יש פרק חדש. הפרק ה-8 הוא עם ערן זעירא, מוזיקאי ומפיק פורה שמנציח את אחיו המוזיקאי גרי אקשטיין ז”ל דרך עיבודים חדשים ללהיטיו הגדולים.  


יש גם את הקבוצה בפייסבוק שהיא הזדמנות נוספת בשבילכם לתקשר כקהילה.

אני כאן בשבילכם, לסשנים אישיים של יצירה, להתמודדות עם מה שיושב עליכם,  ועוד הרבה! ויש גם הופעה שלי משולבת עם במה פתוחה בשבילכם ב-19.8- שני הזה!

3 צפיות0 תגובות

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page